15 років досвіду у виробництві реклами

Вимоги
до макетів
на друк

Ознайомтеся з вимогами до макетів. Якщо залишилися питання, напишіть нам

Оперативний прорахунок
Індивідуальний підхід
Дотримання термінів
Гарантія
якості

Технічні вимоги до макетів:

Технічні вимоги до макетів для широкоформатного друку

Формати файлів

Растровий файл, збережений у форматі TIFF або EPS, колірна палітра CMYK.
Всі шляхи і додаткові альфа-канали повинні бути видалені. Загальна щільність фарб зображення не повинна перевищувати 300%. Суцільний чорний колір повинен бути складовим (!): З = 30%, М = 30%, Y = 30%, K = 100%. Сірий колір (для завдання тіней) повинен також відбуватися від складеного чорного кольору.

Векторний файл, в форматі EPS (виконаний в програмі Adobe Illustrator) або CDR (виконаний в програмі CorelDRAW), колірна палітра CMYK. За межами стра ниці не повинні залишатися невикористовувані об’єкти та шляхи. Не допускається використання маскованих об’єктів, що виходять за межі заданого документа. Шрифти повинні бути переведені в криві. Усі вміщені в документ растрових зображень (СМYК) повинні знаходиться в форматі TIFF або EPS з відповідним дозволом.

Дозвіл файлів

Для друку 180dpi – файл готується в масштабі 1: 1 з дозволом 36-72 dpi.
Для друку 360dpi – файл готується в масштабі 1: 1 з дозволом 72-100 dpi.
Для друку 720-1440 dpi – файл готується в масштабі 1: 1 з дозволом 100-150 dpi.
Максимальна роздільна здатність 150 dpi Не робіть файли з запасом!

Розміри файлів

Макет надають в натуральну величину (М 1: 1).
Якщо розмір вашого файлу перевершує максимальний розмір, який можливо створити в програмі Adobe Photoshop (довжина не більше 30 000 пікселів) або в програмі Adobe Illustrator (не більше 5779,55 х 5779,55 мм), то його необхідно зробити в масштабі 1:10 .
Мінімальний розмір шрифту 20 pt (5 мм), мінімальна товщина лінії 1 мм.

Ми не приймаємо претензій до якості друкованої продукції, якщо в макеті були допущені такі помилки і похибки:

  • орфографічні помилки;
    дефекти зображення, не відкориговані замовником в процесі підготовки макета (поліграфічний растр, пил і подряпини на відсканованих зображеннях, неякісне вирізування по контуру і т.д);
    передбачається, що замовник обізнаний про обраний ним обладнанні, методі друку і матеріалі: вирішення, як, щільності, клейкості і ін;

Метод передачі:

  1. Компакт диски (CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW)
  2. Будь-які інші пристрої, що підключаються по USB- або FireWire- інтерфейсу.

Передача кольору

Поліграфічна колірна гамма не відповідає колірній гамі, одержуваної при широкоформатного друку, тому при наявності в макеті критичного кольору (корпоративний колір логотипу, кольору фірмового стилю та ін.) Він погоджується безпосередньо по бразцамі кольору замовника за допомогою кольоропроби.

Офсетний друк

УВАГА! Макети в CorelDraw ми НЕ ПРИЙМАЄМО!

QuarkXpress (PC) для остаточного складання повнокольорових макетів (верстка);

PhotoShop (файли TIFF) – для підготовки повнокольорових ілюстрацій;

Adobe Illustrator (PC, EPS 8.0).

Макетами не є макети, створені в додатках, які не підтримують PostScript CMYK кольороподілу і не враховують особливості додрукарської підготовки (наприклад: Microsoft Powerpoint, Microsoft Exel, Microsoft Word і т.п.).

Основні вимоги:

  1. Наявність роздруківки (ч/б або колір) із зазначенням формату макета. Формат сторінки в програмі повинен точно відповідати формату обріза макета.
  2. Не допускати використання колірних моделей: RGB, HSB, LAB. Макети приймаються тільки в CMYK або Pantone.
  3. Вильоти за обріз (як мінімум по 2 мм для листової продукції і 5 мм для многополосной продукції), якщо макет в EPS або TIFF вильоти повинні бути симетричними.
  4. В макетах, зверстаних в програмі Illustrator все шрифти повинні бути в кривих.
  5. Дозвіл для растрових зображень має бути не менше 300 dpi.
  6. Кожен окремий макет зберігається в окремому файлі, за винятком QuarkXPress і Indesign, Illustrator. Багатосмугові вироби повинні бути зверстані в QuarkXPress, Indesign, Illustrator (многостр. Документ).
  7. У верстці повинні бути використані тільки файли EPS і TIFF.
  8. При верстці буклетів більш ніж з 1-м фальцем враховуйте що ширина внутрішніх смуг буде менше зовнішніх.

Загальні зауваження до верстки:

Шрифти

По можливості використовуйте шрифти Type I. Якщо Ви використовуєте шрифти TrueType і Type I, переконайтеся в тому, що імена шрифтів True Type і Type I не збігаються, інакше можна отримати непередбачуваний результат. Ні в якому разі не використовуйте системні шрифти!

Використовуйте тільки перевірені шрифти.

Якщо Ви не впевнені в якості шрифту і не плануєте вносити зміни в текстову інформацію після передачі нам оригінал-макету, обов’язково переведіть текст в “криві”. При цьому кількість “вузлів” в блоці має бути від 800 до 1200.

Кольори

Всі кольори, які Ви використовуєте в публікації, необхідно перевести в CMYK (CMYK Process).

Ні в якому разі не залишайте елементи верстки забарвленими квітами системи RGB!

Якщо будь-якої колір повинен бути видрукуваний додатковим прогоном, він повинен бути явно заданий як Spot Color. Визначаючи тріадні (Process) і плашечниє (Spot) кольору, використовуйте каталоги зразкових відбитків PANTONE. Навіть найдорожчі монітори не в змозі точно відтворити тиражне колір. Все чорно-білі растрові зображення повинні бути збережені як grayscale зображення, все штрихові зображення повинні бути збережені як bitmap з дозволом від 600 до 1200 dpi.

Зображення

Всі елементи оформлення та ілюстрації, вміщені в публікацію, повинні бути збережені в форматах TIFF або EPS. Можливе використання файлів з LZW стиснення. Не приймаються ілюстрації, збережені в інших форматах (наприклад: JPG, BMP, GIF і т.п.). Неприпустимо використання об’єктів, поміщених в публікацію з використанням OLE і DDE.

Перевіряйте дозвіл всіх використовуваних ілюстрацій. Відношення значення дозволу до величини лініатури виводу має перебувати в межах 1,5 – 2 (рекомендовані значення: 150 dpi – 300 dpi). Дозвіл штрихових зображень має перебувати в межах від 600 до 1200 dpi.

Вильоти

Звертайте особливу увагу на те, що елементи, ілюстрації, фонові заливки, що друкуються “під обріз”, повинні мати “виліт” від 2 мм за лінію різу для листової продукції і від 5 мм за лінію різу для продукції многополосной. При цьому елементи оформлення, текстові блоки, що не йдуть під обріз, повинні відстояти від лінії різу не менше ніж на 2-3 мм. Щоб уникнути можливих помилок, перед початком роботи в програмі верстки встановіть розмір сторінки відповідний післяобрізному формату (при цьому елементи з напуском будуть розміщуватися з вильотом за межі сторінки).

Товщина ліній, щільність фарб

Все растровые изображения, которые должны быть повернуты, должны быть повернуты не средствами программы верстки, а непосредственно в программе подготовки (например, Photoshop) перед заверстыванием в полосу. Это в полной мере относится также к масштабированию и кадрированию иллюстраций.

Разрабатывая дизайн страницы, учитывайте несовмещение красок при печати. Линии тоньше 0,3 мм должны быть в одну краску, аналогично, выворотка тоньше 0,3 мм должна ложиться на одну краску. Черный текст меньше 12 пунктов должен ложиться поверх фона без выворотки. При подготовке полноцветных иллюстраций отслеживайте суммарную плотность красок (C+M+Y+K). Допустимые значения – 320 для мелованной бумаги и 280 для немелованной. Процент растровой точки по каждому цвету не должен быть меньше 5. В программах верстки задавайте точные размеры и координаты: 100 мм и 99,927 мм, на первый взгляд, различаются незначительно, но если это координаты соприкасающихся плашек, то с результатом Вы сможете ознакомиться на отпечатанном тираже.

Деякі зауваження за конкретними програмами:

Adobe Photoshop

Зберігаючи зображення для розміщення в публікації, використовуйте формати TIFF або EPS. Файл повинен відповідати колірній моделі CMYK. Переконайтеся, що файл не містить в собі будь-яких додаткових каналів, шарів і шляхів, за винятком колій обтравки (Clipping Path) в файлах EPS. Без необхідності застосування складних ефектів до тексту, не набирайте його в пакетах растрової графіки. Якщо текст все-таки набраний: не міняйте параметрів Image Size, будьте готові до того, що надрукований текст (особливо дрібний) може виявитися розмитим, нерозбірливим, з “рваними” краями. Переконайтеся в правильному відповідно лініатури виводу і дозволу зображення (150 lpi – 300 dpi).

Adobe Illustrator

Для всіх векторних об’єктів дозвіл виводу (output) має бути не менше 800.

Закінчивши роботу над файлом, переведіть текст в криві. Переведіть елементи зображення на один шар і збережіть відпрацьований файл у форматі Illustrator EPS 8 для подальшого розміщення його в публікації. Елементи з ефектами прозорості повинні бути растровані. Переконайтеся, що всі тріадні кольори задані явно як CMYK Process, а все плашкові кольори, які потребують окремого цветопрогона і відповідно окремої плівки – як Spot Color. Кожен макет повинен бути збережений в окремому файлі (наприклад візитки, особа-оборот буклету тощо) Для чорного, який накладається на металізовані пантони (871-877) задається атрибут CnockOut.

QuarkXpress

Разом з файлом публікації повинні передаватися всі заверстані зображення і використані шрифти. У тому числі і шрифти, що знаходяться в векторних EPS-файлах. Не рекомендується використовувати “пов’язані” текстові блоки! При виготовленні “спуску” це може викликати дуже великі проблеми. У вікні Edit Color повинні залишатися тільки ті плашкові кольори (Spot Color), які повинні бути виведені на окремі (НЕ CMYK) плівки.

Все заверстані в смуги зображення повинні мати в вікні Picture Usage статус ОК (НЕ Missing і не Modified!). Вимкніть використовувані Вами під час роботи колірні профілі пристроїв. Чи не надавайте файлам, що входять в документ, однакових імен – Ви не зможете коректно зібрати їх командою Collect for Output. Для чорного тексту, який накладається на металізовані пантони (871-877) задається атрибут CnockOut.

ДРУК ПОЛОТЕН

Текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст

ПЛОТЕРНА ПОРІЗКА

Текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст текст

Як ми працюємо

Заявка

Ви заповнюєте
форму на сайті

Дзвінок

Протягом 10-20
хвилин ми вам
телефонуємо

Прорахунок

Рахуємо
замовлення за вашими вимогами

Оплата

Сплачуєте
замовлення

Виготовлення

Замовлення
відправляється
у виробництво

Готово!

Ви отримуєте
повідомлення про готовність
і забираєте ваше замовлення